Pornește de la clientul final! Ce-și dorește clientul?
Răspunde la câteva întrebări diferite de cele cu care te-ai obișnuit:
1. Care este problema pe care o soluționează produsul sau serviciul tău?
2. Comunicarea cu clientul tău este clară?
3. Mesajul tău este pe înțelesul tuturor sau folosești cuvinte „pompoase”?
4. În strategia de comunicare, cine este pe primul loc: clientul sau produsul tău?
5. Care sunt rezultatele achiziționării produsului sau serviciului tău?
6. Cum poate viitorul client să-ți comande și să obțină produsul sau serviciul?
7. Ai cerut un feedback legat de produsul vândut?
Întrebările de mai sus sunt legate de modul în care te poziționezi față de clienți.
La o simplă căutare pe internet sau la o analiză a mesajelor trimise spre clienți, 95% dintre ele sunt direcționate spre a informa publicul de ce suntem în stare, ce produse avem și cât de calitate sunt sau care sunt caracteristicile tehnice. Suntem obișnuiți să vorbim despre noi. Doar 5% din rezultatele studiului arată că mesajul este direcționat către client.
Schimbă-ți paradigma! Pune clientul pe primul loc! Începe cu problema clientului! Soluționează-i problema prin produsul tău! FII UN GHID PENTRU CLIENT!